Pe Cer E Soare

Just another WordPress.com weblog

Vadim ramane cu Steaua – Basescu a pierdut procesul cu Vadim Tudor

Posted by peceresoare pe 20 Aprilie 2009


Corneliu Vadim Tudor a afirmat, vineri, 17 apr 2009 , ca a castigat procesul impotriva deciziei lui Traian Basescu de a-i retrage decoratia “Steaua României”

paravanul lui vadim

paravanul lui vadim

„Ieri, (joi) la Curtea de apel Bucuresti am câstigat procesul împotriva lui Traian Basescu care încercase sa îmi retraga decoratia Steaua Romaniei(…). Nu are voie sa retraga o decoratie decat acel sef de stat care a decernat-o. Ori, eu am primit-o în decembrie 2004 de la Ion Iliescu. Prin urmare, am castigat acest proces”, a afirmat, presedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor.

O noua victorie a lui Vadim (concomitenta cu eliberarea lui Gigi Becali – pe care Vadim si-o atribuie cu nonsalanta). La episodul cu condamnarea comunismului Vadim ii lua fata si atunci (la propriu) presedintelui Basescu.

Lasă un răspuns

 
