Pe Cer E Soare

Just another WordPress.com weblog

Geoana e presedintele exit polurilor – Basescu e presedintele Romaniei

Posted by peceresoare pe 6 Decembrie 2009


toate insomarurile il dau pe Geoana presedinte la exit poll. Numai CSOP da 50-50.

Gasca antenistilor tremura de frica dupa ce Marmura Videanu a aparut de 2 ori pana acum si l-a indicat pe Basescu cu 50.3% castigator dupa numararea reala. La ora 23:30 vor fi fost numarate peste 50% din voturi si vom sti cu siguranta ca a fost reales. Basescu reales.

Asteptam. Oricum felicitari celor 2 pentru ca au scos electoratul din amorteala. Pentru ca ne-au ajutat sa ne demonstram ca am invins cei 20 de ani ai lui Brucan.

La ora 23:08 antonescu crin mentiona ca PNL a fost vizitat pentru prima oara de presedintele ales Mircea Geoana. Cat de penibil isi joaca ultimele clipe in politichia romana. Geoana, imbatat de victoria care „reprezinta o noapte de istorie” – „Eu si Crin Antonescu am demonstrat ca stim sa inchidem un capitol” …Imi dau seama ca ce mi-am notat intr-o agenda online a devenit real „: s-a pus de un nou partid PLSD – partidul LSD – un drog politic pentru politi-kitchiuri de mahala liberalo iliesciana.

Un răspuns to “Geoana e presedintele exit polurilor – Basescu e presedintele Romaniei”

  1. …iliescu, „ascunde-te” ! Romanii au spus-o clar : „fara psd si iliescu” !!!

Lasă un răspuns

 
