Pe Cer E Soare

Just another WordPress.com weblog

Patapievici: lui Basescu i s-a oferit o caseta cu Mircea Geoana primind sex oral insa a refuzat sa o foloseasca impotriva lui.

Posted by peceresoare pe 10 Decembrie 2009


Trimisul special la Bucuresti al publicatiei spaniole LAVANGUARDIA (Felix Flores) l-a interviat duminica 06 dec 2009 pe Horia Roman Patapievici, cunoscutul si controversatul intelectual basescian, aflat inca la conducerea Institutului Cultural Roman, care a „patronat” cateva scandaluri artistice cu iz sexual. Acum H.R. Patapievici vione si arunca o bomba pe care multi destepti de prin toate partile si formatiunile incearca sa o dezamorseze.

Dupa ce presedintele Basescu in ultima aparitie televizata la DDD Dan Diaconescu in Direct pe OTV, a afirmat:
„Am o caseta cu Mircea Geoana, i-am spus staff-ului meu ca dacă o da, imi retrag candidatura! Discutam dupa alegeri…. Nu, si va pot spune ca am atentionat staff-ul meu ca dacă o folosesc, imi retrag candidatura. Luni, eu i-o dau lui Mircea Geoana. Este o problema interna a PSD, ei se filmeaza unii pe altii si se vand mai apoi”, a declarat presedintele Traian Basescu vineri seara la OTV, intrebat de jurnalistul Dan Diaconescu de existenta casetelor pe care le-ar detine despre Geoana. Asta se intampla vineri, 04 dec 2009 , seara

si iata cu ce se confesa Patapievici duminica 06 dec 2009 :
Por cierto, sé de buena fuente que a Basescu le ofrecieron una cinta de Mircea Geoana recibiendo sexo oral y él se negó a utilizarla en su contra. Es un hombre honesto, créame.
traduc doar pentru a intra pe cautare si nu ca ar fi cineva care sa nu inteleaga…

„De altfel este cert ca lui Basescu i s-a oferit o o caseta cu Mircea Geoana primind sex oral si el nu a vrut sa o utilizeze impotriva lui. Este un om onest, crede-ma”

Daca aceasta caseta chiar exista „si a fost filmata in PSD” (probabil printr-o gaura de cheie) atunci nu mai e nimic de comentat

tot articolul aici:
http://www.lavanguardia.es/internacional/noticias/20091206/53837930139/patapievici-tenemos-oligarcas-y-ejercen-un-papel-desagradable-rumania-parlamento-estados-unidos-trai.html

Lasă un răspuns

 
