Pe Cer E Soare

Just another WordPress.com weblog

DACIA DUSTER rezultate test EURO NCAP peste Mercedes GLK – la protectia copiilor !!!! Bravo Dacia

Posted by peceresoare pe 23 Februarie 2011


peste Kia sportage, peste Hyundai ix35, peste VW TIGUAN si la egal cu BMW X1;

  • subtitlu : doar trei stele per total !!?? iata cum Europa punE bariere (non)comerciale.

Presa autohtona abunda in a nominaliza Duster-ul ca fiind un dezastru in ceea ce priveste siguranta. (pe vremuri unii pupau varful papucului de sultan, azi se pupa alti tarlici)
Dacia Duster s-a făcut de râs la testul Euro NCAP – click (!!!!) spalatorii de chiloti si sutiene in public s-au apucat sa comenteze piata auto !!! ha ha ha sau : ” Dacia Duster pica testele de siguranta Euro NCAP” http://www.4tuning.ro sau
Dacia Duster, cel mai nesigur SUV low-cost la testele Euro NCAPS Romania Libera sau „EuroNCAP: Cât de nesigură este Dacia Duster Ev. Zilei s.a. care practic se copiaza intre ei – asta nu mai e jurnalism. Sunt mai deontologi cititorii care comenteaza (corect si obiectiv) pe forumuri decat ziaristii copy-paste.

Sa ma explic: La impact frontal Dacia Duster a fost depunctata pentru ca s-a deschis usa portbagajului (haion) ! pai ce era test de protectia bagajelor? La protectia pasagerilor (adulti si copii) a obtinut cam 4 stele (conform cu vechile notari) si daca te uiti obiectiv (a.k.a fara sa primesti bani pentru reclame) pe euroncap.com o sa constati ca Dacia este peste Mitsubishi Pajero Pinin si este egala cu Nissan xtrail , Toyota RAV4 si Honda CRV !!! ASTA NU MENTIONEAZA NIMENI ! la fel cum nimeni nu mentioneaza ca chiar asa, cu testul asta dubios, Dacia DUSTER (cu cei 78%) la protectia copiilor depaseste ( DEPASESTE) Mercedes GLK (care are doar 76%)

De ce inca nu este demonstrat ca Dacia Duster este nesigura? pentru ca pe acelasi sait EURO NCAP scrie foarte clar :
„No recently tested comparable cars available” adica „Recent nu s-au testat masini comparabile” !!! deci cu ce comparam Dacia Duster? acelasi tester european mentioneaza extrem de clar (nu si pentru cei de la money.ro sau click.ro) ca ” În viaţa reală, atunci când două maşini se ciocnesc, vehiculul cu masa mai mare are un avantaj fata de cel cu masa mai mica” … ” vehiculele cu structuri mai mari au tendinţa de a descurca mai bine în accidente decât cele cu structuri mai mici. Prin urmare, ratingurile sunt comparabile numai între maşinile de masă similare şi cu structuri în general similare. „ Euro NCAP grupeaza masinile astfel : autoturisme, MPV (multi purpose vehicle) , off-road, roadster şi pickup. În cadrul fiecăreia dintre aceste categorii, masinile care sunt în termen de 150 kg de una de alta sunt considerate comparabile. Deci o Dacia Duster cu masa proprie de 1160 kg. nu o poti compara (cum fac cei de la 4tunning.ro ) nici cu Mitsubishi ASX si nici cu HYUNDAI ix35 ! Daca nu se deschidea haionul probabil ca Duster-ul primea peste 80% la protectia pasagerilor, oricum vedeti singuri pe video ca habitaclul ramane intact, fara contorsionari metalice … Sa nu mai zic ca la capitolul (nou ) de Safety Assist e depunctata pentru lipsa binganitorului de centura la pasagerul dreapta fata !!! pentru lipsa unui limitator de viteza. La cap. protectia copiilor a pierdut 5 puncte pentru lipsa unei etichete pictogramă pe parasolarul pasagerului !!!

Cel mai bine urmariti crash testele pe video :

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: