Pe Cer E Soare

Just another WordPress.com weblog

Europarlamentarul UDMR Iuliu Winkler sustine ACTA! La fel si UDMR.

Posted by peceresoare pe 25 Februarie 2012


Winkler, fost ministru al telecomunicatiilor din partea nonstopului la guvernare UDMR, uita ca ACTA nu se refera doar la contrafacerea produselor. Intr-o declaratie tiribomba gasita pe comunic.ro acest UDeMeRist sustine ca … sustine adoptarea ACTA si alaturi de el si UDMReul din care face parte. Asta cu toate ca ACTA violeaza si drepturile omului la viata privata. Nu poti lasa pe nimeni sa-ti intre pe un calculator si sa vada ce programe ai! FARA MANDAT DE PERCHEZITIE ! Asa UDMR , prin conationalul  „omul de la cablu” ,  poate deveni „serverul” cu informatii confidentiale despre anumite persoane si organizatii. Sper ca primul ministru MeReU sa fie (inca) sustinut cu capul pe umerii serviciilor de unde a plecat ….

anonymous mask

anonymous mask

Cum am mai spus: ACTA este un atac impotriva industriei muzicale si a industriei de film de oriunde. Asta o stiu si muzicienii, artistii, casele de discuri, actorii si casele de film. ACTA este de fapt un apanaj al vuitoanelor si al modei asteia de prost gust care a nascut aberatia ca pretul unei sacose de piata sa fie la nivelul costului mancarii pe o zi a 1000 de copii. Zilnic in lume mor de foame zeci de mii de copii. SA NU UITATI ASTA  ! De ce nici o tara dezvoltata nu semneaza un document impotriva acestui genocid? 

De ce ACTA nu se opreste doar la toale, parfumuri si alte „fumuri” ? De ce intra si in casele oamenilor? poftim? Cu ce drept sa-mi intre mie in casa? De ce UE si implicit Romania nu consulta populatia prin REFERENDUM ? Eu imi rezerv dreptul de a-mi apara proprietatea, conform constitutiei care imi garanteaza dreptul la proprietate si dreptul la viata privata. Faptul ca am lasat pe cineva sa treaca un cablu internet prin peretii MEI , pana la calculatorul MEU, nu inseamna ca ii dau voie sa ma priveasca cand fac kk sau cand butonez tastatura. Eu nu port vuitoane si pantofi de prada. ACTA este o actiune nesanatoasa la adresa drepturilor constitutionale. Asta motiv pentru a da jos un guvern !  Aviz votantilor UDMR ! si atentie PDL – UNPR : daca vreti sa cedati locul lui PP DD direct – legiferati ACTA . „succesuri” eterne … 

Lasă un răspuns

 
