Pe Cer E Soare

Just another WordPress.com weblog

Film 2012 – 3D online animatie ” The chase ” by Tomas Vergara

Posted by peceresoare pe 25 Februarie 2012


Tomas este un chilian de 25 de ani, impatimit de film si animatia 3D, care a renuntat la locul de munca din advertising pentru a face filmuletul asta, de unul singur. S-a retras intr-un loc de vis, un paradis inspirant, si a muncit la el 6 luni de productie + 2 luni render.
„Din moment ce bugetul (US $700) a insemnat toate economiile mele, şi au fost foarte puţine, nu mi-am putut permite să locuiesc intr-un oraş mare timp de şase luni muncind toata ziua doar la proiectul meu. În schimb, am decis să merg la 780 km în sud, la ţara intr-un sat mic şi frumos numit Pucon. Când nu este vară, este mult mai ieftin sa trăiesti acolo. Spre surprinderea mea, locul în care urma sa ma izolez pentru următoarele 6 luni m-a inspirat enorm. Acesta a fost un început bun. Tomas Vergara – cabana 1 cabana 2 cabana 3 . In dreapta sus, (pe fiecare pagina a lui) gasiti un buton pentru donatii prin paypal – nu ezitati sa-l folositi. Baiatul asta chiar merita.
Ce a iesit urmariti online in ecranul de mai jos.

<a

Lasă un răspuns

 
