Pe Cer E Soare

Just another WordPress.com weblog

Sebastian Lăzăroiu: Andrei Marga, acest „Andrei Mureşan” de la Secu ‘ …

Posted by peceresoare pe 8 Mai 2012


Sebastian Lăzăroiu, pe Facebook, despre Andrei Marga: „Am auzit că a avut un prieten imaginar în perioada comunistă, un alter ego, Andrei Mureşan”

„Am auzit, ştiţi cum e, în târg lumea vorbeşte. Poate am fost dezinformat. Am îndolieli însă că am fost dezinformat”. hotnews.ro citat Lazaroiu.

Andrei Marga (hotnews) a răspuns: „”Domnul Lăzăroiu fabulează, şi în acest caz este vorba de o fabulaţie. Se poate verifica dosarul meu, a fost verificat de «n» ori, nu vă ascund, se poate verifica încă o dată, nu am nicio teamă. Nu m-a chemat nimeni să cooperez cu Securitatea, nu am cooperat, nu am semnat nimic, am conştiinţa absolut curată”

„Marga e omul lui Antonescu şi, judecând după numărul apariţiilor sale la A3, omul lui Voiculescu. Antonescu se grăbeşte foarte tare să vacanteze funcţia de la Palatul Cotroceni. Prin suspendare. Voiculescu a vorbit deja în numele lui Antonescu în acest sens. Ştiind cât de sensibil este domeniul politicii externe, Marga este trimis acolo să îl provoace pe Traian Băsescu, coordonatorul politicii externe din România”, a apreciat Lăzăroiu pe Facebook.

Altfel, dupa provocarea Lazaroiu, Marga si-a demonstrat inca o data incompetenta in manuirea logicii de exprimare in limba romana : ”Dacă apare, îmi voi da demisia de onoare, se înţelege, …” Deci, pe o logica simpla, Marga recunoaste ca dosarul exista … si va avea onoarea necesara doar la aparitia lui in public, aparitia dosarului. Si iata cum prietenia dintre Marga si Voiculescu, prietenie sugerata de Lazaroiu, devine probabila si pe baza activitatilor „din tinerete”…

Lasă un răspuns

 
